Garantie Produs

– Dreptul cumparatorilor de a fi despagubiti in mod real si corespunzator pentru pagubele generate de calitatea necorespunzatoare a produselor si serviciilor este prevazut in Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului.

Codul Consumului

-prevede ca produsele de folosinta indelungata trebuie sa fie obligatoriu insotite de certificatul de garantie si, daca reglementarile in vigoare prevad, de declaratia de conformitate, precum si de cartea tehnica ori de instructiunile de folosire, instalare, exploatare, intretinere, eliberate de catre producator, conform prevederilor legale.

In cazul unui produs neconform, aveti dreptul de a solicita vanzatorului repararea produsului neconform sau inlocuirea lui. Acest lucru se va realiza fara plata unei sume suplimentare, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

In cazul produselor cu defecte

-producatorii si distribuitorii au obligatia de a le retrage de pe piata, de a le inlocui sau de a le repara. In situatia in care aceste masuri nu pot fi efectuate intr-o perioada rezonabila de timp, stabilita de comun acord intre dvs. si vanzator, aveti dreptul sa fiti compensati in mod corespunzator.

In cazul produselor folosite

-puteti conveni impreuna cu vanzatorul reducerea termenului de doi ani in care poate fi angajata raspunderea operatorului economic, dar nu la mai putin de un an de la data livrarii produsului.

Daca nu doriti sa beneficiati nici de repararea si nici de inlocuirea produsului, aveti dreptul de a cere o reducere corespunzatoare a pretului.

Produsele cumparate prin intermediul Perstomo sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.

Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.

Potrivit Legii nr. 449/2003

-privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existente la momentul in care au fost livrate produsele.

Legea nr. 449/2003,

-se prevede un termen de doua luni, calculat de la data la care s-a constatat deficienta, in care puteti instiinta vanzatorul in legatura cu lipsa de conformitate a produsului achizitionat.

Se prevede si ca “pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia

Cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate”.

Legea nr. 449/2003

-limiteaza la doi ani termenul in care puteti solicita raspunderea vanzatorului.

Dupa expirarea acestei perioade, veti mai putea cere remedierea sau inlocuirea produselor doar ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare.

Garantia este definita, de legea nr. 449/2003

-ca fiind angajamentul pe care vanzatorul si-l asuma fata de dumneavoastra, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.

Acordarea garantiei este obligatorie din punct de vedere juridic, fiind redactata in termeni simpli si usor de inteles.

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare.

Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.

Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email info@perstomo.ro sau la numarul de telefon 0743 030 821. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Perioada de garantie acordata pentru produsele achzitionate incepe de la data facturarii produsului si este valabila o perioada de 24 de luni.

Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil VANZATORUL in scris la adresa email sales@perstomo.ro, ulterior fiind obligat sa transmita produsul achizitionat impreuna cu toate accesoriile sale si cu certificatul de garantie emis de Producator/ Importator.

VANZATORUL nu este obligat sa acorde garantia in situatia in care constata faptul ca defectiunea semnalata este cauzata de gresita manevrare/utilizare/instalare.

De asemenea, Perstomo isi rezerva dreptul de a nu acorda garantia in situatia in care produsul prezinta avarii produse de catre Cumparator.

VANZATORUL isi rezerva dreptul de a returna contravaloarea produsului ce face obiectul garantiei si de a nu inlocui produsul, in situatia in care acesta nu se mai regaseste pe stocul acestuia

Aceasta garantie nu acopera uzura normala si/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijenta sau malitioasa in mod intentionat.

De asemenea, garantia nu acopera daunele provocate de umezeala sau apa cu exceptia produselor marcate cu mentiuni specifice.

Orice modificare adusa produselor, incluzand adaugarea, indepartarea si/ sau inlocuirea de parti componente de catre o persoana neautorizata va duce la pierderea garantiei.

Lucrarile de servisare sau reparatii efectuate pentru produs vor duce de asemenea la pierderea garantiei.

Perstomo nu isi asuma raspunderea pentru daune legale accidentale sau indirecte rezultate din defectarea sau functionarea eronata a produselor.

Orice pretentie de despagubire adresata catre Perstomo nu poate depasi valoarea pretului de achizitie al produsului in cauza.

In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport/ manevrare corespunzatoare.

Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului 0743 030 821 sau trimitand un e-mail la info@perstomo.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Este recomandabil sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport.

Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.

Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea produsului în service, trebuie să prezentați următoarele:

  • Factura de achizitie a produsului in original (sau o copie a acesteia)
  • Descrierea pe scurt a defectului reclamat
  • Datele dumneavoastra de contact: adresa, telefon, adresa e-mail.

Este recomandabil sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.

Produsele vor fi trimise la adresa Perstomo: Viilor 27 bl 8h /11 Cluj Napoca.

Clientul poate contacta in orice conditii serviciul clienti la numarul 0743 030 821 sau trimitand un e-mail la info@perstomo.ro